אנשי תקשורת תוקפים את האפליקציה שמאפשרת הודעות חסויות

"שום רווח כספי, שום שלט חוצות מפואר, לא יהיו שווים את הילד הזה שיופיע לך בחלומות. את הילד הזה שאת סיפורו תיאלץ להסביר לילד שלך. ואם הסיבה הזו לא מספיקה לך, אז תסגור"
ארי וידר 2 Comment on אנשי תקשורת תוקפים את האפליקציה שמאפשרת הודעות חסויות
סלולרי • אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90
"שום רווח כספי, שום שלט חוצות מפואר, לא יהיו שווים את הילד הזה שיופיע לך בחלומות. את הילד הזה שאת סיפורו תיאלץ להסביר לילד שלך. ואם הסיבה הזו לא מספיקה לך, אז תסגור"
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אפליקציה חדשה שמאפשרת שיגור הודעות אנונימיות לאנשי קשר, גורמת לסערה רבה, והביאה למספר אנשי תקשורת לצאת נגדה בצורה נחרצת.

האפליקציה "בליינדספוט" בבעלות דור רפאלי, אחיה של מובילת דעת הקהל ואשת העסקים בר רפאלי, גרמה בין היתר לאיש התקשורת גיא לרר, לצאת בפוסט חריף נגדה.

לרר כתב לדור רפאלי: "דור היקר, תסגור. תסגור כי מתישהו, אולי אפילו בזמן הקרוב, אתה תיאלץ להתמודד עם המחשבה שילד התאבד בגלל שכל חבריו לכיתה שלחו לו הודעות איומות באופן בלתי פוסק. לא מאמין? פנה אלינו ונספר לך על כמה ילדים שכבר סופגים עלבונות קשים ובלתי פוסקים. זה קורה בעזרת האפליקציה שלך. את הילד או את הילדים האלה שיקרסו תחת המתקפה הנפשית האנונימית, אתה תסחוב איתך מוסרית.

"שום רווח כספי, שום שלט חוצות מפואר, לא יהיו שווים את הילד הזה שיופיע לך בחלומות. את הילד הזה שאת סיפורו תיאלץ להסביר לילד שלך. ואם הסיבה הזו לא מספיקה לך, אז תסגור… בעולם כבר למדו. 'סיקרט' נסגרה, כי הבינו שם ששום מפרסם גדול לא רוצה לראות את הלוגו שלו מתנוסס בהקשר של אפליקציה שכל מטרתה היא ניקוז צואה חברתית והטחתה בין המשתמשים. אז הם סגרו.

"יכול להיות שאתה חכם יותר מהם. תוכיח את זה בדרך אחרת. אולי אתה חושב שאפשר להסיט את האפליקציה הזו למסלול יותר טוב. מה שקרה בימים האחרונים מראה שאי-אפשר. הילדים פירשו אותה רק בדרך אחת. כלי הרס. המעשה המוסרי וההגיוני היחיד שנשאר לך הוא לצאת בן אדם, לצאת גדול. פשוט לסגור".

גם עיתונאי "הארץ", חיים לוינסון התרעם נגד האפליקציה ופרסם את מספר הטלפון של דור רפאלי כשהוא מעודד את הגולשים לשלוח לו סמסים בעילום שם.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    תגידו זה לא כמו להתקשר ממספר חסוי????

  2. 1

    אתה צודק זה בדיוק אותו דבר- ואפשר גם לשלוח הודעות חסויות בלי האפליקציה ….